czwartek, 14 lipca 2016

Czereśnie (3)

Cześć =) Czereśnie, to moje ulubione owoce. Co roku wyczekuję ich z niecierpliwością, a gdy już się pojawią - kupuję je i jem w bardzo dużych ilościach, ponieważ czereśniami mogę się cieszyć jedynie przez niespełna 2 miesiące w roku. Pojawiają się w czerwcu, a znikają na początku sierpnia.
Czereśnie są dość drogie - można je kupić po kilkanaście złotych za kilogram. W sklepach i na straganach spotkamy zarówno te wyhodowane w Polsce, jak i za granicą. Jako znawca czereśni polecam polskie, ponieważ mają najbardziej oryginalny smak. Czereśnie dzielimy także na jasne i ciemne. Ja preferuję jasne =)




Smacznego =)

2 komentarze:

  1. Ja także jestem fanką czereśni, choć ciemne notorycznie na straganach mylę z wiśniami ;D Dzisiaj nawet na śniadanie zrobiłam sobie z nich koktajl-pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem fanem wiśni, a czereśnie rozpoznam zawsze;) Napisałem, ze preferuję jasne, ale najlepsze są te takie pośrodku, jak na pierwszym zdjęciu, czyli nie takie do końca ciemne i nie takie do końca jasne;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...