czwartek, 27 listopada 2014

Gruszki

Cześć =) Gruszki, to moje ulubione owoce. Kojarzą mi się z jesienią, moją ulubioną porą roku. To właśnie jesienią jem ich najwięcej.
Jesień ma dla mnie szczególne znaczenie, ponieważ urodziłem się w listopadzie. Podobnie jak Agnieszka, która dziś obchodzi urodziny =) Ja urodziłem się 17 listopada, a Agnieszka 27.
"7", to także jej ulubiona cyfra.
Istnieje wiele odmian gruszek, ale wszystkie są po prostu wspaniałe. Kolorowe, jesienne, bardzo smaczne.
Zachęcam wszystkich do jedzenia tych wspaniałych owoców, ponieważ naprawdę warto!


 Smacznego =)

 Agnieszka, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo zdrowia, pieniędzy oraz sukcesów w życiu zawodowym i osobistym, życzy Maciek.
 Ps. mam dla Ciebie super prezenty!


2 komentarze:

  1. Dzięki Maciek, śliczne grusie :o)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego na zdjęciu są trzy gruszki, a nie siedem?

    Wróżbita Mateusz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...